![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
E.P King wrote:Tror inte heller att du skall gå under en 280 i så fall. En Polare gick från en 300:a till en 240 (med 2.6:an) men är besviken. Visst, skön bil att åka i och så, men den har inte alls samma j#$%&a anamma som en 300:a. Han säger att "när han stampade pjäxan i pannrummet på 300:an satte den sig på bakhjulen, hissade huven mot skyn och skrek vråååål." Det gör inte 240:in.
/Martin
Jo det är även mer väl använda bensinpengar än att köra nån trött volvo 745:a som aldrig drar under liternEmiiil wrote:Jag lägger min röst på en E420/430
Min kör jag på 1,2L/milen blandad körning, och under litern på landsväg ca 130-140km/h.
Det lilla extra man betalar i bränsle för en V8 övervägs när man startar upp bilen på morgonen och får höra åttan dra igång.![]()
Har själv en E420T och E-klassen w210 går underbart efter vägen, är ett riktigt landsvägslok.
Emiiil wrote:Jag lägger min röst på en E420/430
Min kör jag på 1,2L/milen blandad körning, och under litern på landsväg ca 130-140km/h.
Det lilla extra man betalar i bränsle för en V8 övervägs när man startar upp bilen på morgonen och får höra åttan dra igång.![]()
Har själv en E420T och E-klassen w210 går underbart efter vägen, är ett riktigt landsvägslok.
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests